lauantai 13. helmikuuta 2016

satuin katsomaan suihkussa sääriäni
ne jäljet molemmissa säärissäni
ovat alkaneet haaleta
vuoden takaiset jäljet

minä olin niin onnellinen 
kun katsoimme toisiamme keskellä
järveä, hyytävässä vedessä
minä olin alaston, meikitön, kuoreton
täysin avoinna ja luettavissa
ja se oli sinun kanssasi turvallista
minä katsoin sinun syvänruskeisiin
silmiisi ja me suutelimme keskellä
hyytävää järveä toisiimme kietoutuen

minua vihloo
miten minä voin päästää irti

seuraavana aamuna alkoi meidän
loppumme joka kesti yli puoli vuotta
minä en kestä enää toista puolta vuotta
ymmärrätkö tämän on oltava piste?
kun se ei voi olla uusi sivu 
niin se on oltava piste

jäljet katoavat
ne ovat kestäneet jo kesästä asti
sitten kun ne katoavat,
se ilta katoaa myös
sinä katoat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti