maanantai 11. toukokuuta 2015

onko liian aikaisin tavata kolme viikkoa 
eron jälkeen toista miestä?
en itsekkään osaa sanoa, olenko valmis
jollain tavalla stressaa, pitää uudelleen
tutustua, kertoa kaikki itsestään,
arpoa miten toinen sen sulattaa,
pitää saada yhteisolo tuntumaan kodikkaalta
miten työlästä se aina onkaan
en tiedä osaanko olla, en ole pitkään aikaan
joutunut tähän tilanteeseen,
joutunut tutustumaan ihmiseen,
jännittämään niin että maha on kipeä
ja kädet tärisevät, niin että sanat
takeltelee ja posket hehkuvat punaa.
me olimme niin kauan yhdessä,
me ei silloin tarvittu muita.
mutta mä tarvitsen jonkun,
lopulta.

pelkään, 
ja sinä silti tekstaat minulle,
tahtoisit nähdä ja jutella.
mutta miten minä voisin?
olen saanut kärsiä tarpeeksi,
viimeksi kun näimme kärsin siitä
vielä monta päivää jälkeenpäin.
en jaksa enää,
anna mun vain mennä.
päästä musta irti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti